Tisdag

Puh, har precis betalt alla räkningar för denna månaden och det blev inte många ören kvar. Tur att bostadsbidraget trillar in imorgon. Idag har varit en lång dag! Gick upp på tok för tidigt för att ta bussen från Göteborg till Jönköping. Som tur var så åkte Julia också upp med samma buss, så det var inte alls lika tråkigt som när jag åkte ner till Göteborg förra veckan. Efter halva resan somnade jag och ville inte gå av bussen när vi var framme :P Mitt säte var så varmt och skönt!

Igår gick mina löparskor sönder (såå typiskt med tanke på att vårruset går av stapeln nästa vecka) så jag fick snällt punga ut för nya löpardojor. Jättekul.

Kvällen spenderades hos Hanna med grill och kubbspel. Lyckades få ner 1 (!) sån där klump på två hela omgångar. Snacka om skills.

Åhh, nu är det dags att sova. Ligger alldeles för långt bak i min sömnrytm. Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

svar

hej!

tack så jätte mycket! glad jag blir, ja jag har gjort min design själv :) hihi, ja bättre att se det sent än aldrig ^^ haha

2011-04-27 @ 22:16:12
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0