Onsdag

Som vanligt på onsdagar, så är det jobb i simskolan. En del av barnen är ju så underbara och härliga att man helst vill ta med dem hem och då tänker jag alltid att jag verkligen älskar mitt jobb, men sen poppar det upp någon unge lite varstans som man verkligen inte tål och som gör att man bara vill gå därifrån och sätta sig i bastun och tjura. Proffesionell som man är behärskar man ju sig lite ;)

Imorgon är det skärtorsdag och det bär tidigt av till mitt vackra Göteborg. Jag hoppas på att västkusten bjuder på lika vackert väder som vättern har gjort den senaste veckan och jag måste säga att jag har varit väldigt lyckligt lottad som varit ledig hela veckan från skolan. Det känns underbart kul att få umgås med familjen och träffa mina små grisar efter ett alldeles för långt uppehåll (nästan två månader). Ååh vad här skall pussas och kramas!

Om inte annat så ser jag framemot att träffa mina fina vänner som är bosatta på bästkusten. Can't wait!!!

Här följer en bild på Henrik, en bild som jag faktiskt framkallat till min portfolio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0