Onsdag

Sammanfattning av dagen: Suuuuuuugig!

Varför? Jo, för att jag har haft så sjukt ont i nacken och huvudet. För den som inte vet så råkade jag ut för en smärre olycka för snart 6 årsedan och fick mig en kyss i nacken. Detta innebär att jag dagar som denna får släppa allt jag har planerat och agera offer för min nacke. Var tvungen att gå tidigare från skolan för att jag hade så ont. När vi hade redovisning visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Så fort jag rörde på huvudet sprängde det i nacken och huvudet. Jättekul att stå framför klassen och se glad ut. Så fort vi hade redovisat smet jag ut ur klassrummet, men tyvärr var det inte läge att åka hem och lägga sig än. Nej, då var det dags att bege sig till jobbet som jag sjukanmält mig från för att lämna några papper som var tvugna att lämnas in idag, vilket resulterade i att jag fick tvinga mig själv att sätta mig på en skumpig buss där varje inbomsning och start kom som om någon bankade med en hammare på nacken och huvudet. Efter jag lämnat pappren på jobbet fick jag äntligen slänga mig i soffan och bara dööö. Det är galet hur mycket jag uppskattar att få ligga stilla i min soffa dagar som denna, då det värker för varje steg jag tar. Nu är dagen snart slut tack och lov och jag får somna och förhoppningsvis vakna upp som en ny människa! =)

Här är några fina bilder från skolan och när vi grillade och spelade kubb hos Hanna.

Håkan hellström var sjukt cool i min hatt.


Somliga var inte fullt lika coola i hatten.


Haha, vad gör André och Lina? 

Kommentarer
Postat av: Lynn

Tack, visst är det :)

2011-04-28 @ 09:23:30
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0