Måndag

Göteborg har visat sin bästa sida med strålande sol även idag. Idag har jag varit på resande fot i stan med Sanna. Vi skippade spårvagnen och lät våra fötter bära oss runt som turister på Göteborgs gator. Vi vandrade från centralen till arkaden och sedan till kungsportsplatsen för att sedan komma på att det nog är bra att gå till stadium en stund så vi går tillbaka ner till stadium som ligger mellan arkaden och kompassen. Efter det gick vi till haga där vi gick fram och tillbaka på grund av missförstånd av våra egna tankar ;) Efter det släpade vi oss bort mot linné och tillslut till slottskogen. Där stannade vi och åt lunch vid säldammen. Efter det promenerade vi ner till järntorget och tog spårvagnen till grönsakstorget varifrån vi gick till arkaden igen och sedan centralen. Om du har läst hela vägen hit så skall du fasen ha en eloge! haha jag hade slutat läsa vid andra meningen.

Kvällen spenderades på en klippa vid näset med Alexander, en gammal simmarkompis som jag inte träffat på flera år. Sammanfattningsvis kan jag konstatera att jag haft en hemskt trevlig dag med gott sällskap! Fler dagar som denna tack =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0