Lördag

Igår blev det grill på min altan med Rory, Onki, Per-Arne och Cider. Hur härligt som helst. Till efterätt bakade jag en dajmgräddtårta och åhh så god den blev! Lite för lite dajm i, men annars hur god som helst. Efter tårtan åkte chipsen fram och vi spelade jag har aldrig och vi vet nu liite för mycket om varandra ;)

Efter förfesten rytades det om att ortopedingenjörerna hade fest på hälso, så kvällen slutade med bastubad och bastulekar på hälso. Helt sjuk och galen kväll, men ack så bra =)

Här är två bilder från gårdagen. Den första är från när jag och Per-Arne provar solglajjor på stadium, vissa liite coolare än andra, om jag får säga det själv ;) Den andra bilden är från min altan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0