Långfredag

Idag vart vi på middag hos farmor. Där serverades det en massa gott: mat, kakor, godis med mera. Hur gott som helst, men man blir ju tvungen att rulla hem efter allt man proppat i sig.

Jag drog lite nytta av min systers matematiska förmåga och tvingade henne att räkna på lite priser till mitt kommande företag. Det var rätt komplicerat att komma på ett bra pris för olika "paket". Man vill ju inte ta för mycket i betalt och lura kunder, men inte heller ta för lite betalt och framstå som sämre än konkurrenter bara för att man inte tar överpris. Jag kanske har kommit fram till ett bra prisalternativ. Skall bolla det lite när jag skall på möte med en kille från science park på onsdag.

Nästa vecka såhär dags befinner jag mig i lund med S.U.S.H.I.! Det skall bli så himla roligt!!!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad Påsk :)!

2011-04-23 @ 01:14:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden

Glad påsk! ^^

2011-04-23 @ 04:22:31
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack så mycket för din fina kommentar! Det är sådana kommentarer som värmer på djupet! Jag skriver det jag känner, precis hur jag känner. spelar ingen roll om vad eller hur jag skriver, ocensurerat är ärligast och ärlighet varar juh längst som vi alla vet. Ingen idé att hymla med någonting, livet är juh som det är, eller hur?

Och tack förresten, jag tyckte själv dne jämförelsen var ganska bra, hoppas fler förstod hur jag menade. Ha de gott, och en riktigt GLAD PÅSK!

2011-04-23 @ 10:09:38
URL: http://luffselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0