Hellu =)

Första inlägget i bloggen, vad skall man skriva?

Jag kanske skall berätta lite om mig själv. Som ni kanske förstår från headern så heter jag Hanna Larsson och är fotograf. Jag har alltid haft stort intresse för bild och fotografering och när jag fyllde 18 för snart tre årsedan fick jag min första systemkamera, en kär NikonD40. Det tog inte ens ett år innan jag växte ur min D40 och skaffade mig en D80 istället, en kamera jag är jättenöjd med, men som jag känner att jag också vuxit ur. Dock har jag inte haft råd (man är ju fattig student) att byta upp mig. Så fort jag lyckats spara tillräckligt skall jag köpa en D300s eller D700.

Förutom att fota så lägger jag mycket tid i skolan, läser arbetsterapeutprogrammet på hälsohögskolan i Jönköping. Jag flyttade hit i höstas från mitt vackra Göteborg för att börja plugga och trivs som fisken i vattnet.

Här på bloggen kommer jag att skriva om min vardag och plublicera mina foton.

Ha det fint
/Hanna

Kommentarer
Postat av: HANNA

Godnatt, sov gott och ha en fortsatt bra kväll :D



kram

http://hannalovisasol.blogg.se

2011-04-15 @ 23:02:22
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0